Post by ethunimagca on Feb 28, 2022 5:30:16 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Spirit of Justice ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Spirit of Justice IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ bedriegt veel allemaal ▞▞▞
▞▞▞ Spirit of Justice 2022 version ▞▞▞
In het begin aarzelde ik om het te spelen, maar toen ik er eenmaal in zat, vond ik het meteen geweldig. Geld goed besteed.
Ik ben een fan van NDS jaren. Ik heb spijt dat ik dit spel heb gekocht. Als ik zo'n spel op mijn telefoon koop, koop ik het om offline te kunnen spelen. Ik moest een saai evenement bijwonen zonder verbinding met internet. Ik kon het niet spelen en moest het saaie evenement doorstaan alsof het een vagevuur was. Ik wil mijn geld terug.
Belangrijk eerst: voor degenen met weergaveproblemen, zorg ervoor dat u de instellingen op uw telefoon controleert! Ik gebruik de Essential PH-1 en het veranderen van de ontwikkelaarsinstelling om het inkepingsgebied te gebruiken, lost het spel op. Er is een groot nutteloos gebied aan de linkerkant, maar nu lopen er geen knoppen of gameplay van de rechterkant van het scherm. Wat betreft het spel zelf, ik vind het leuk. Niet zo goed als de eerste trilogie. Best een goede manier om de huidige trilogie af te sluiten. Ik kan niet beslissen of dit het beste aansluit bij Apollo Justice in deze trilogie. Geweldig om Maya terug te zien.
Fantastische haven. De HD-sprites maken deze versie nog beter dan die van 3ds. Het verhaal zelf overtreft ook dat van Dual Destiny, wat ook best leuk was. Ik vind het leuk hoe de serie de spelmechanica heeft gemoderniseerd, zodat je nooit vastzit tijdens de onderzoeksfase. Ik zie nu dat Android het perfecte platform is voor deze serie.
Ik ben dol op deze game, maar corrigeer de beeldverhouding voor google pixel 2 xl
Niet afspeelbaar op Google Pixel 2 XL. Het scherm is ongeveer een centimeter naar rechts verplaatst, zodat elementen aan de rechterkant van het scherm, d.w.z. het gerechtsdossier, onzichtbaar zijn. Al het andere werkt prima. Ik zie niet in waarom Capcom dit niet kan oplossen, aangezien het scherm perfect was op Dual Destinies. Het enige wat iemand hoeft te doen is het scherm naar links te schuiven. Ik kan het alleen maar toeschrijven aan luiheid.
Net klaar. Geweldig! Een van de beste Android-games die ik heb gespeeld. Doe alsjeblieft meer
Hield van het verhaal vol met wendingen !!
Spirit of Justice Macera Oyunları zan
Spirit of Justice Eventyr swv
Alles, van het verhaal tot de soundtrack, is verbeterd ten opzichte van Dual Destinies. Absoluut een must-have voor Ace Attorney-fans.
Wild Dinosaur Hunting Clash.io Nuotykių wfq
Bedankt dat je ons dit geweldige spel Capcom-team hebt gegeven
De grafische weergave is enorm verbeterd ten opzichte van zijn voorganger en de poort is uitstekend. Ik heb echter 1 klein probleempje, want elke keer dat ik de app moet starten, wordt het geluid automatisch uitgeschakeld en moet ik het weer inschakelen. Het is een licht ongemak, maar ik hoop dat het zo kan zijn gemaakt. Een andere fout is dat de anime-ondertitels altijd uit zijn, ongeacht de instelling, ik hoop dat dit kan worden opgelost, aangezien ik me over het algemeen in een zeer luidruchtige omgeving bevind. Ok, ik heb een ander probleem gevonden, hoewel het waarschijnlijk een oud apparaat is, maar wanneer ik videobewijs afspeel, zoals Trucy's ontsnappingsopname, laadt het slechts een paar seconden en stopt het dan abrupt. P.S. port de trilogie en onderzoeken, met een vertaling voor het 2e onderzoek
hou van dit spel.
Deze gemist op 3ds. Triest dat ik het geweldig deed. Het enige probleem is dat wanneer tekst verschijnt of het scherm trilt of trilt, het geluid wegvalt en het spel een beetje achterblijft. Los dit alsjeblieft op, want het verpest wat een geweldige game is.
Ik ben al fan van AA sinds de eerste... maar omdat ik geen 3ds heb, heeft de poort naar de mobiel me echt gered. Ook de casussen in deze serie zijn interessant. Maar ik vind het jammer als de dlc niet ook naar deze mobiele versie wordt geport hoewel het dlc-menu al in het hoofdmenu staat Gelieve het ook naar deze versie over te zetten 🙏
Voor degenen onder jullie die problemen hebben met het scherm, Android denkt dat het spel geen 18:9-schermen ondersteunt, dus schakelt het het uit. Probeer het in de instellingen van je telefoon in te schakelen, zodat het het hele scherm zou gebruiken. Gebruik misschien gebaren op volledig scherm in plaats van de gebruikelijke start- en terugknop.
Ik zou het een vijf geven, maar aangezien het scherm is afgesneden van 18: 9-schermen en als je het niet repareert, is het het dan niet waard
Dit spel is zeer de moeite waard om te kopen!!!! Ik wacht op de volgende serie
Dit is een geweldige manier om dit spel te spelen. Ik denk dat twee schermen niet echt nodig waren voor deze games. Werkte prima op mijn Note 3 met 5.0.
Dit is een geweldig spel. Ik ben dol op Ace Attorney-series. Maar ik haat het echt dat het een internetverbinding nodig heeft. Ik kan het niet spelen in vliegtuigmodus
Ze hebben het schermprobleem opgelost. Maar nu heb ik problemen met de muziek die er niet is wanneer je de app plotseling sluit. Probeert meerdere keren opnieuw op te starten, heb instellingen bekeken, maar het probleem blijft bestaan.
Een goed verhaal houdt de juiste aandacht en houding vast, maar mijn probleem is dat het niet opslaat, dus ik moet constant vanaf het begin spelen
uitstekende HD-conversie van het 3DS-spel ... behalve dat het scherm niet goed is uitgelijnd op mijn pixel en ik niet op de helft van de dang-knoppen kan drukken! Ik realiseer me dat dit een niche-titel is, maar capcom kan zeker het uur van een programmeur besparen dat het zou kosten om nieuwere telefoonresoluties aan te passen.
Ik ben een beetje verdrietig dat dit waarschijnlijk de laatste Ace Attorney is die we gaan krijgen, maar dit was geweldig. De OST 👌, Plot 👌, karakters 👌, Maya en Larrys keren terug 👌, alles was perfect in dit spel!
Waarschijnlijk de beste sinds de eerste triologie. De game neemt wat goed was aan Dual Destinies en Apollo Justice en maakt het nog beter. Je mag forensisch meer werk doen zoals in AJ en de 3D-sprites en functies van DD worden nog verder doorgevoerd. Ik moet toegeven dat sommige karakters misschien een beetje zijn veranderd, wat een beetje vreemd was, maar over het algemeen was het een plezierige ervaring.
Een geweldige poort van het 3ds-spel, ik zou willen dat het de asinine-atourney-cases waren
Ik ben dol op de Ace Attorney-spellen. Heb altijd. Het is geweldig om ze op mobiel te hebben, ik hoop dat we op een dag Phoenix Wright vs Professor Layton op mobiel kunnen krijgen. Plz Capcom en niveau 5
Hallo. De game is geweldig, maar mijn game crasht aan het einde van aflevering 2, hoofdstuk 4 ( Leg Work Begins ) Ik heb de game gekocht en dit is frustrerend. Ik kan het nu niet spelen. Help me alstublieft. Ik kan mijn ontvanger per e-mail verzenden als bewijs.
Buiten de schermverhouding van de telefoon of wat dan ook dat moet worden opgelost, is het een solide poort van het 3DS-spel. Edit: blijkbaar is het opgelost. Ik weet niet waar of hoe.
luie haven
De game was over het algemeen goed en ik vond het geweldig, de dynamiek van het plot en het geheel... maar nu ik heb gezien dat er een speciale aflevering in de game zit, hoe activeer ik die dan?
Ik word moe van deze franchise die voortdurend nieuwe karakters binnenbrengt die steeds minder subtiel, slecht geschreven en onaangenaam zijn, met herhalende, goedkope lijnen en een karakterboog die zo ondenkbaar is dat het grenst aan belachelijk. Ik ben een fan van de serie vanwege de verhalen en karakterontwikkeling - ik wil meer van de karakters zien waar we in de eerste plaats allemaal verliefd op zijn geworden. Ik heb het gevoel dat we ze nog amper kennen.
Werkt niet met Google pixel 2xl. Het halve scherm is afgesneden
Beste moderne inzending in de serie: een absolute aanrader.
Must have voor alle fans van ace procureur!! Het is verfrissend om een oudere versie van de personages te zien
Mijn favoriete spel aller tijden
Gemakkelijk de beste game in de serie. De derde en vijfde omwenteling waren geweldig en bonden zoveel personages aan elkaar. Als je de vorige games hebt gespeeld, zul je deze geweldig vinden!
Spirit of Justice Sarguzasht sha
Het is een redelijk goede port, ik weet dat je de Android-versie van de originele trilogie ergens in HD hebt, kom op jongens, geef de originele trilogie al uit
Omg nu wil ik de anderen die opnieuw zijn gemaakt.
Beste bestede 12 dollar van mijn leven
Ondersteunt geen 18:9-beeldverhouding, wat betekent dat elementen van het scherm worden afgesneden op een Pixel 2 XL.
Meer van de geweldige Ace Attorney-gameplay die je waarschijnlijk gewend bent. Spel werkt nu naar behoren met mijn Galaxy S10
Als je van Ace Attorney houdt, zul je dit ook leuk vinden. Begin met de originelen, dan Apollo Justice, Dual Destinies en dan dit. Dit voelde als een mooie afsluiter van de tweede trilogie (te beginnen met Apollo Justice). App werkt prima, vreet wel behoorlijk wat batterij en soms spelen geluiden niet goed af (stotteren) als er veel aan de hand is. Gebeurde als 3 keer in het hele spel dus het was niet een groot probleem.
Ben echt dol op deze zesde Ace Attorney