Post by ethunimagca on Feb 28, 2022 5:15:07 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Idle Heroes ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Idle Heroes IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod glitch poäng ▞▞▞
▞▞▞ Idle Heroes 2022 version ▞▞▞
Jag tror att det är en fyra men sättet att få VIP-tokens innebär att du använder faktiskt pengar som jag tycker att du borde kunna få VIP-tokens gratis
Betala 2 Win
Så.. Jag har spelat det här spelet i flera år... online nästan varje dag, spenderat lite pengar på det för att nå VIP5 främst för att öka hjälte-slots förr i tiden. Det brukade vara mycket mer f2p-vänligt då... men nu är det en annan historia. Utvecklare bestämde sig för att rulla med "dubbla evenemang" och evenemang rygg mot rygg för att få dig att spendera mer och mer. Fördelen med att spendera är ännu större än någonsin... så efter all denna tid kan jag inte riktigt säga att jag gillar spelet
Trevlig grafik som har roligt med kallelser men mycket låg andel bra hjältar är en slags besvikelse från spelet.
Idle Heroes RPG fzd
Mycket dåliga händelser. De händelser som har ökat chansen att få 5-stjärniga hjältar är bullshit. Jag spenderade 11 000 ädelstenar och 20 rullar och fick ingen.
Bara det bästa spelet någonsin folk säger att det går så långsamt att du når sent spel, de är helt enkelt inte tålmodiga. Jag älskar spelet och kan du ge bort ett artefaktschack gratis Jag har aldrig fått betalt för att vinna artefakt
Mycket roligt spel, kan säga ja, dess p2w bara för tid, om du har tålamod och väntar kommer du dit.
Betala en förmögenhet för att vinna. Bry dig inte om det här spelet
IH777 värdelös, 70 kallelser fortsätter ingen 5 stjärnor hjälte. Slösa inte din data. Detta är mitt råd.
Ok, jag ska vara ärlig att spelet är bra och lätt att få kläm på men jag laddade ner spelet för att få en del i spelvaluta. Allt jag behövde göra var att komma till VIP-nivå 5 för att få alla belöningar lätt nog rätt. men gissa vad det finns inget sätt att få gratis VIP-poäng. Det enda sättet att få dem är genom att spendera pengar. De behöver verkligen ett system som ger VIP för att uppnå prestationer åtminstone till VIP-nivå 3 eller 4
Vänligen gör uppdateringarna mindre lagringsfyllda, jag kan inte uppdatera det och jag har 30 gigabit med 3 spel inklusive detta spel, vänligen fixa. Fortfarande ett beroendeframkallande spel dock.
Det här spelet är så bra! Mina hjältar var superduktiga i början! Jag drog också tillbaka 40 gratis heroiska kallelserullar! Jag fick bara två 5-stjärniga hjältar men det är bra! Mitt team är så fantastiskt! Till och med annonserna talade om koden! Och ännu mer intressant är att det till och med står det i spelet! Det finns i inlösenkoderna LÄNDERNA till vänster på din bildskärm IF YOURE WONDE- ups sorry caps
Jag älskar att spela den här appen för när jag är rädd spelar jag alltid detta varför dataanslutning inte tillåts öppna den här appen så min feedback är 3-stjärnig
Fixade skapelsecirkeln och nu är det lättare. Det nya guild-läget är fantastiskt eftersom det ger fler belöningar och mer speltid.
Gg
Idle Heroes - 아이들 히어로즈 롤플레잉 hdlc
De börjar belöna dig nonstop för att göra dig beroende och sedan sätter de upp en betalvägg. Eller så kan du vänta länge. Lång nog för att se att det inte finns någon substans bara uppgradering eller ädelstenar.
Har inte spelat på ett tag minns inte några. Information så att jag inte kan återställa kontot och betalade faktiska pengar för skurkar
Laddningsmeddelandet svarade inte förrän det misslyckades .. åtgärda detta
Jag installerade det eftersom det finns en gratis 40x dragning när kapitel 3-10 är rensad så jag gjorde det och jag är så exalterad så dragning men alla dessa dragningar fick jag inte några 5-stjärniga 😒!!! Så önskar att jag bara inte installerade det här spelet locka mig 😡
Jag gillar spelet
Idle Heroes RPG bfpy
5 stjärnor eftersom det är ett FANTASTISKT spel. En av mina favoriter. Och definitivt min favorit i denna kategori. Jag har ett och bara ett problem. Du kan inte betala för att vinna. Enkelt är det. De betalda paketen är hemska. Absolut skräp 🗑😒. På en dag i ett bra evenemang kan du få motsvarande 99$-paket helt gratis. Inte nödvändigtvis en dålig sak. Men jag skulle älska att se ett sätt att komma vidare med förpackningarna. Men som sagt topp 5 spel genom tiderna för mig. Älskar det!! Rekommendera till vem som helst. Spendera bara inte $$
Detta var ett bra spel men den senaste uppdateringen fungerade inte. Jag kan inte sjunga in. 😔
Giriga utvecklare. Spelet är bara p2w och du behöver betala +10000$ för att kunna tävla, och det är på månadsbasis. (Inget skämt)
spelar i ca 4-5 månader. Bra spel, enkelt att förstå med tiden men det blir väldigt repetitivt. det är ganska genomförbart som en F2P men de veckovisa evenemangen börjar sakta bli tråkiga eftersom det är samma som upprepas och de flesta evenemangen kan du inte genomföra helt utan att betala. Att få bra hjältar kan ibland kännas omöjligt.
Hemskt spel som bara försöker dra ut så mycket pengar som möjligt från sina spelare
Spelet öppnar inte 😞 det fastnar på 98 % i Dowland-resurser. Det har gått 2 dagar jag inte har kunnat logga in i spelet. Snälla fixa detta. Från nepal
Det har förklarats i andra recensioner, men det här spelet handlar om mycket långsam, liten kontobyggnad. Den enda mikrotransaktionen som är avlägsen värd någonting är ädelstenar per dag-kort, VIP-belöningar inkluderades men är fortfarande värdelösa för alla som närmar sig mitt i spelet (de bra saker kommer in på över $600...) och de tidsbegränsade händelserna är tänkta att gate ditt konto progression, men den enda händelsen värd någonting är profeten orb-händelsen en gång i månaden och är fortfarande extremt RNG.
Det är trevligt men annonsen är inte som spelet bara säger att mobillegender äventyr är bättre än det här spelet på så många sätt och det är lättare att få 5-stjärniga karaktärer. Jag rekommenderar det till alla som läser nu.
Fastnade på laddningsskärmen. Efter ett par munnar kommer det att säga "kan inte ladda spelmeddelandet". Vänligen fixa detta
Airplane Chefs - Cooking Game Аркады xwq
Har alltid älskat det här spelet, glad att se att det har förbättrats och behållit den klassiska, mjuka känslan. Tack till alla hårt arbetande team som kanske inte känner sig uppskattade, det gör jag även när jag inte kan se dig. Appar kan vara konstiga på det sättet, men jag uppskattar allt arbete i dessa alltmer udda och/eller konstiga tider. Spel som detta är ett bra sätt att bränna lite tid samtidigt som du använder det på ett roligt och intressant sätt. Fortsätt med det goda arbetet ^_^
Förklarar varför jag håller med om 1 recension men förvänta dig de laddar jag hade idéer: sedan spelade du ett spel och tog bort den här appen du kommer tillbaka efter år och sedan fick du tillbaka ditt konto. Det betyder (Återställt konto) Nästa: händelser måste vara en quest och fler fantastiska evenemang för att bli stark! Hur som helst tillbaka till 1 recensionssak: Sen laddar min gamla enhet Det var väldigt sugigt ..
Det började roligt, och det är det verkligen. Men efter att ha gjort ytterligare efterforskningar i spelet blev det klart att du måste betala pengar, och uppenbarligen mycket därtill. Nu är det inte den dåliga delen. Den dåliga delen är att efter några dagars spelande hänger spelet på laddningsskärmen. Jag gillade inte det här spelet tillräckligt för att ta reda på hur jag skulle få det att fungera.
Det är spel bra i term är hard spel.
Jag höjde mig snabbt.
Spelet är fantastiskt och allt men det har inte så mycket roligt, det är som att du gör anspråk på belöningar men inte gör någonting. Prova något annat istället för tomgång som om det inte är kul. Tack om du ändrar ditt spel till roligt.
Det är kul de första dagarna men sedan blir det för grinigt och tråkigt och annonserna stämmer inte med presentkoden
Det här spelet blev så mycket bättre att de ger dig så mycket saker i början för att utvecklas att det är så bra och innehållet det här spelet har är vansinnigt, du blir inte uttråkad. Älskar det idle hjältar