Post by ethunimagca on Feb 28, 2022 4:57:26 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Carrom Pool: Disc Game IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ juksekode glitch tokens ▞▞▞
▞▞▞ Carrom Pool: Disc Game 2022 version ▞▞▞
Hvorfor er jeg slik kan jeg spille med farens venn hele dagen fordi selv du kan låse opp penger
Mange krasj. Spillet vil sparke meg ut når jeg spilte
Spillet spilte mer lykke og øvde... Nyttig og nyttig spill......
Kan du legge til bekreftelsesspill-knapp før du går inn i store spill utilsiktede trykk får meg til å tape mange mynter
Veldig dårlig!!!! Ikke vær nervøs. ""SÅ KAN DU BARE VINNE''" Ikke vær nervøs. Du har ikke mot.!!!!!! Hvis hvert trekk er prioritert, hvorfor skal vi kaste bort energien vår. "U" kan ikke vinne. Etter å ha vunnet 10 000 mynter, kan du ikke vinne 200 mynter spillet? JUSSE ALLTID SIG SEG. Ikke spill carrom, spill glass marmor med barnas, Det er et spill av BRAVO'S.!!!!! !!!!!!!
ville gitt 5 stjerner hvis det ikke var for så mange irriterende annonser
Det aller verste spillet som ikke fungerer som det skal annonsene blir sittende fast 😑 ikke last ned det. du blir mentalt deprimert av å spille dette spillet
Annonser på hver kamp. gjør meg sint. Kan du ikke fjerne annonser i minst 3 treff.
Uønsket reklame forstyrrer oss veldig.
Over annonser og flere og flere feil
Noen ganger fryser det
For mange annonser,, og veldig, veldig feil,, og noen ganger krasjer spillet,, løs denne prblm
Dette spillet er så bra, men det er mye reklame i dette spillet
oppdateringsfrekvensen er veldig langsom, det betyr jevnhet hvis du opplever det
melding tilgjengelig, men mens du spiller trenger vi stemme.. nå gjør jeg talechat med frdsene mine.. på samme måte.. fortsette spillet mitt også.. så vi trenger talechat mens jeg spiller
Jeg synes miniclips carrom er bedre enn alle spill
Carrom Pool: Disc Game Thể thao fby
Carrom Pool: Disc Game Olahraga pms
Wrost game.. Selv jeg vil gi negative starter til dem.. På grunn av hver gang jeg bryter brettet mine 2 eller mer enn to pucker satt inn i socket og plutselig viser det null pucker i mine ventende pucker veldig dårlig spill
Dette spillet er bra å spille, men i midten kommer annonser for å åpne boksene
Å spille spillet kommer til å stoppe i midten, vær så snill å løse alle disse problemene
Carrom Pool: Disc Game Sportsspill xnma
det eneste problemet er at ppl på lavere nivå må spille med høyere nivå, lavt nivå bør ppl få lavt nivå motstandere, som i nivå 5 bør spille med nivå 5 n nivå 15 bør spille med nivå 15, 5 bør ikke spille med nivå 15 fordi det skulle ikke være rettferdig... spillet har også begynt å henge selv om rekkevidden på internett er full...
Dette spillet er veldig ubrukelig spill når jeg spiller en kamp Miniclip kick fra spillet mine alle mynter taper hva er denne oppførselen Miniclip fiks feilen raskt
Spillet er så bra, men annonsene er så lange vennen vær så snill å pix dette problemet
Jeg likte dette spillet veldig godt. Men i dette spillet er det ingen ekte spillglede. Men i en verden av internett er dette spillet bedre. Takk til skaperne av Carrom Pool. MITT NAVN ER "MD KASHIF REZA"
Bare hackerproblem, men spillet er morsomt
Fruktlänkar - puzzle game Puzles vlh
Bare ett problem med mange annonser, fjern annonsene
Jeg elsker dette spillet, men nylig oppdaterer jeg det, og ledertavlen fungerer ikke som den skal...jeg er øverst på topplisten, men jeg fikk ingen ukentlig belønning... Vennligst gjør noe
Bra spill. fortsett med det gode arbeidet utviklerteamet. du har gjort en fantastisk jobb med alle disse funksjonene. kan gjøre mer med online spillarenaer og turneringer. beste hilsener!
Veldig bra spill, jeg elsker også..Men all reklame er irriterende..
Svært dårlig kvalitet og fungerer akkurat som et ubrukelig spill, bare tidssløsing Stricker er veldig veldig dårlig alt jeg hater dette spillet 🎮 🎯 Jeg foreslår at du ikke installerte dette spillet
RAPPORTER SPILLERE SOM IKKE BRUKER STIRKE SIN ELLER BARE FLYTTER TIL LITEN AVSTAND. DE VIL BARE AT MOTSTANDEREN SKAL GJØRE STREIKET SLIK AT DE KAN FORTSETTE SUTTE.DETTE SPILLET BØR HAVE ET VALG TIL Å "RAPPORTERE".. DETTE ER FORTSATT ET MOTHRFCKG-SPILL.
Kjære utvikler, behold ett bekreftelsesalternativ når du velger 100 000 sånn fordi det ved en feiltakelse blir valgt mens telefonen henger. Vær så snill... Takk... Jeg kjøpte, men ble frustrasjon to ganger.
Oppdatering veldig bra... Hver eneste spillreklame
Dette spillet er veldig bra, men liker ikke disse annonsene...
Det er veldig distribusjonsannonser i lang tid
Dette spillet gir ekstra fordel for å vinne indiske spillere på grunn av dets indiske spillapper. Og også når dette spillet viser reklame video denne gangen video spille veldig bra, men når spillet denne gangen kobler problemet og vinner automatisk motstander. Hvor sprøtt dette spillet, og også når jeg taper spill 2,3,4,5 eller mer viser de ikke legg til, men når jeg vinner 1 eller 2 spill viser de meg legg til og mesteparten av tiden legg til hang full gsme og så ingen vei uten starte spillet på nytt?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Irriterende annonser mellom hvert spill. Start aldri neste spill uten annonser.
Fantastisk, fabelaktig, overveldende, utrolig spill først kjedelig, men sakte ble det interessant
Appen min fungerer ikke bra og sletter automatisk når jeg installerte med miniklipp, si at dette ikke fungerer, jeg avinstallerte den men installer den på nytt, men den er ikke installert og en dag går den venter
Hver gang blir jeg bare folk i Bangladesh bokstavelig talt irritert!! Hvorfor velger du spiller tilfeldig!!?? Etter at kampen er over, må jeg fortsatt vente fordi taperen har koblet fra tar det 2 minutter å kåre vinneren!! Hva i all verden er dette!!??
Fantastisk brettspill. Hvis du kan gameplay kan du tjene og slå motstandere. Spilles også på ekte carambolebrett, men denne virtuelle plattformen er forbløffende
Veldig annonseproblem
Når du spiller kamp med venner får du ikke carrom-pass, dette er feil, det var ikke der før.
Under spill er annonser distraherende. Dette spillet er ikke underholdende i det hele tatt.
Carrom Pool: Disc Game Спортске smi
Denne appen er nå blitt veldig patetisk! Full av annonser, oppfør deg som en app av tredje kvalitet.