Post by exmulhabsswolol on Feb 3, 2022 3:01:01 GMT -5
------------------------------------------
▶▶▶▶ Toca Life World ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Toca Life World IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codes verhogen primogems ▞▞▞
▞▞▞ Toca Life World 2022 version ▞▞▞
Deze game is goed... maar er moet meer variatie zijn als het gaat om gratis items. Deze game is alleen leuk voor mensen die gemakkelijk dingen in deze game kunnen kopen, maar als iemand die geen volwassene is, is het middelmatig. De foto's die het je laat zien, voor zover karakterkeuzes en het uitbreiden van de wereld werken alleen voor mensen die ervoor betalen. Het is misleidend!
Het zou veeeeel leuker zijn als je geen echt geld te geven dan is het gewoon nep geld en kan je het geld om te noemen🤗
Ik heb wat gekocht en het niet gekregen. Dat vind ik echt niet kunnen. Ik had boven de 10 euro gekocht en ben het allemaal kwijt. Er stond zelf dat ik het had maar ik heb het dus toch niet. Alles is weg
Het is een super leuk spel maar soms verdwijnt mijn huis
Toca Boca Life World Apk Download, Toca Boca Bife World Hile apk Welcome to toca existence global bop town existence metropolis all of the
Hoewel deze game potentieel heeft, heb ik bijna elke glitch van deze game meegemaakt. Ik heb het een maand niet kunnen spelen vanwege het bevriezen van het laadscherm. Ik raad het downloaden niet aan.
Het is een leuke app en omdat ik naar de middelbare ga mocht ik de universiteit kopen maar helemaal ik het had gekocht is er niks en toch ging het geld eraf en ik brobeerde het nog een keer en ik deed wat er op die site van toca stond en het niet
Super leuk alleen er was eindelijk iets gratis dus toen had ik het, ik ben 5 minuten van toca gegaan, ik kwam terug.... WEG!! IK ZWEER HET, ZO IS HET ECHT NIE LEUK MEER!! IK HEB ZIN OM HET TE VERWIJDEREN PLS FIX DIT
Ik hou van het spel. Heb altijd. Maar de afgelopen maanden heeft het mijn huis, mijn personages en mijn cadeaus uit de postwinkel verwijderd. Ik snap het, je bent bezig met het maken van nieuwe updates. Maar verhelp eerst de storingen.Ze zorgen ervoor dat ik niet meer wil spelen. Dank u. Ik zal elke dag spelen als de glitches zijn verholpen. Anders speel ik waarschijnlijk niet. Wat heeft het voor zin om karakters te maken als ze worden verwijderd? Hetzelfde met mijn huis. Ik heb er heel hard aan gewerkt. Nogmaals, FIX de glitches voor eens en voor altijd.
Ik hou ervan! Behalve één ding, ik vergeet mijn personages steeds op willekeurige plaatsen en ik vind het niet leuk hoe ik steeds bij floople beland als ik mijn avatars verander.
Vieze vullen oplichters kon een gratis paket en daar voor moest ik spellen verwijderen zelfs later starten ik de app open en kon dat paket niet eens kost het 1.49 maar dat lach de aan welke je wou ander kost het 2.49 4 goede spelen voor niets heel boos neeeeeeeeeeel meer
Ik geraak niet in de winkel.... heeeeeelp
Dit spel is rotzooi, ik ben het beu. Het verwijdert en alles en doet het altijd. En het nieuwe gebouw verdwijnt gewoon en het verwijdert alles wanneer ik het spel sluit en het doet het elke keer.
Mijn dochter heeft 2 aankopen gedaan waarvan er bij 1 aangegeven wordt dat deze niet is gekocht. Er is alleen wel geld afgeschreven, erg jammer. Ik zou dit dan ook graag opgelost zien!
Ik was vandaag aan het spelen en plotseling zijn al mijn dingen weg gegaan
Super mooi leuk alles goed
Zo leuk ik speel het elke dag
Ik ben dol op het spel, maar mijn huis is zo vaak gereset dat ik het zo vaak opnieuw moest bouwen dat ik de fout vond en toen, na ongeveer 2 dagen, toen ik eindelijk klaar was, er een storing was en als ik het dan opnieuw open het wordt volledig gereset, het spijt me, maar ja, dit is super dom en ik haat het en sinds 2022 zijn er te veel glithes voor de rest een van de beste games ooit, maar ja als dit blijft gebeuren, zal ik er een geven
erg leuk spel, maar als ik de flat decoreer en ziek naar mijn oude huis ga, en dan ga ik terug naar de flat.. geen van de wijzigingen die ik heb aangebracht, is opgeslagen. Het maakt de flat die ik heb gekocht in feite nutteloos. :-(
Ik vind dag alles gratis moet zijn dat vimd bijma iedereen😡😡
Het is een super app alleen jammer om te betalen
Het is echt schattig, hou heel veel van het spel, maar soms, als je veel steden en dingen op Toca Life World hebt, kan het een beetje glitchy zijn. Maar buiten dat, geweldig spel. 10/10. Zou het zeker aanraden voor kleine kinderen van 6-12 jaar. 👍
Zoooooo ik hou van en hou niet van dit spel. Dit is de enige gratis toca b9ca voor dit soort categorie en alles erin is zo prijzig toen ik deze game zag. Ik was zooooooooo blij, maar toen was ik niet zo blij, dus eigenlijk zeg ik dat de ontwikkelaar meer gratis dingen in toca boca of maak gratis toca's en als je je zooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo heel erg kunt bedanken, betekent het de wereld voor mij
Het is een leuk spel maar ik ben al een paar keer mijn huis kwijtraakt en nu zijn personages kwijt😭
Dit is een goede game, maar elke keer als ik het krijg en een nieuwe game wil, moet ik al mijn games verwijderen, maar nu ik een Nokia heb, kan ik de game downloaden en dus als je de game wilt, ga er dan zeker voor, maar het is een beetje glitchy soms en ik raad het ten zeerste aan het is een goed spel! Het is gratis, geen toevoegingen en wanneer je je telefoon / I-pad of tablet uitzet wanneer je hem aanzet, komt het meteen weer tevoorschijn en ik heb 2 juweeltjes gevonden, de oranje en groene ze zien er geweldig uit 😍
Echt heel leuk spel maar dat je voor heel veel moet betalen daarom geef ik 4 sterren en niet 5 Voor de rest leuk maar doe gewoon alles gratis dat is nog leuker 👍🏻👍🏻👍🏻
1 ik koop voor 30menetjes te maken en ik kan maar 5mannetjes maken van een andere komen Niel dit is echt niet!'okl en je reset me elke dag
Het is leuk, maar het is heel *** Wil je alles kopen.
Ik krijg de update niet
Dit is niet leuk als ik drie of er meer maak dan come er maar 1 😡 en als ik wil naar de tandarts in toca boca dan is er geen pausje die bij de kassa staat en bij die mall ligt alles in de prule bak en geen pausje bij de kassa
Toka boka is de beste
... MOD APK 1.34.1 (Alles ontgrendeld) 2021 Geen advertenties, veiligheid. Gratis APK Toca Life World Hack MOD nieuwste versie voor Android.
Leuk maar maak alsjeblieft Allen gratis/leuk maar maak alles gratis aub
Toca Life World is een van de meest vermakelijke titels voor Android, sinds staat garant voor ... hoe toca life world te hacken zonder happymod op iphone.
Ik ben echt dol op het spel, maar ik heb dit nu net. Ik kocht het grote pakket waar het me alles geeft en ik begon te bouwen en was klaar voor mijn personages en het laadde er maar één en ik zou teruggaan en het opnieuw proberen en een andere zou komen opdagen Ik ben erg verdrietig, maar de spellen zijn erg geliefd bij mij
op uit
hij valt heel vaak weg en je moet er geld voor betalen maar de rest is wel leuk.
UH MIJN KARAKTERS ZIJN NAAKT AAAAH WAT??? en ze drijven, mijn spel bevriest. EN de accessoires drijven ook. Ik werd zo boos en ik ben nog steeds in paniek. Los dit alsjeblieft op.